Windows 7 interfata in romana


Click pe balonul de Start, iar in „Search programs and files” tastam Windows Update, apoi apasam tasta Enter.

Open Windows 7 Update Center

2. In coloana din partea stanga, sub Control Panel Home, faceti click pe Check for updates, pentru a actualiza lista de update-uri disponibile pentru sistemul dvs. de operare.

Updates

Asteptati pana dispare casuta Checking for updates,

Checking for updates

apoi faceti click pe update-uri disponibile / optionale. (32 optional updates are available)

32 optional updates are available

3. In lista de update-uri cautati si bifati casuta din dreptul Romanian Language Pack – Windows 7 Release Candidate (KB967828), apoi faceti click pe OK.

Install Romanian Language Pack

Click pe butonul Install Updates.

Install Updates

Asteptati pana se downloadeaza si instaleaza pack-ul de limba romana pentru Windows 7.

Instalare Windows 7 in Limba Romana

Install Windows 7 Romanian Language Pack

Procesul de download si instalare poate dura cateva minute.

Update Installed

Acum va puteti seta interfata de Windows 7 in Limba Romana.

Stealth Settings – sitemap

7 gânduri despre „Windows 7 interfata in romana

  1. daca atunci cand caut la undate nu gasesc codul pentru interfata in romana ce pot face?
    mentionez ca am achizitionat un laptop din franta cu windows 7 instalat si am urmat toti pasii dar nu apare pachetul pt limba romana

    Apreciază

  2. Sal, am o problema cu wind 7 dupa ce i-am schimbat limba , uneori imi arata error -userin , si ecranul e negru fara nimic pe el si sunt nevoit sa il rog frumos juma de ora ca sa functioneze, nustii ce are ?

    Apreciază

      • am ram de 4 gb (detecteaza doar 3.2 gb) video 1 gb, am uitat la procesor, pursimplu imi apare erroarea asta cam des si nu pot sa lucrez normal la el, si nu prea vreau sa schimb windows ca am niste programe licentiate pe el:(

        Apreciază

      • ai 2 opţiuni 1. sa faci upgrade până îţi zice că sa instalat tot pe el şi nu mai are ce să instaleze de la update. 2. e ceea ce nu vrei tu să îl formatezi să faci 2 partiţii în mod egal teorema 50/50 :)) şi să pui Windows 7 Ultimate oricum odată ce ai 4 Gb pe ram poate să fie procesorul şi de 800 GHz că îţi rulează ok! altă modalitate nu prea ai ce să faci

        Apreciază

Lasă un răspuns!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.