Ce faci cand calculatorul se strica?


Având experienţa câtorva nopţi pierdute pe lângă un computer, GPS sau telefon cu probleme stau nu pot să zic că sunt încăpăţânat.

Fie că e vorba de o problemă cu calculatoarele sau cu multe alte “jucării” similare, dacă e problemă de software eu trebuie să-mi testez abilitatea de a o rezolva.

Reparatii calculator

Reparatii calculator

Şi nu e vorba doar de încercat. Trebuie să caut soluţii în toate sursele, să scotocesc toate manualele, să întreb lumea pe forumuri şi eventual să recurg la măsuri drastice.

Astea ar fi ceva de genul dezinstalatului, formatatului sau chiar renunţarea la respectivul program.

E ceva de care fac tot posibilul să mă feresc pentru un motiv simplu. E primul lucru la care se gândeşte oricine indiferent de cât de interesat sau nepregătit e pe acest subiect.

Dacă aş face asta, pe lângă faptul că aş accepta în ochii mei titlul de “noob” nu aş avea satisfacţia rezolvării problemei.

Dacă aş recurge la soluţii de genul ăsta, nu aş avea bucuria să scriu câte un articol precum ăsta. N-aş avea un articol prin care să plictisesc până şi pe cei de la Microsoft despre problemele mele cu Windows. Dar mai ales, n-aş avea satisfacţia de a merge la somn ştiind că am trecut de impediment.

Problemele mele cu sistemul de operare, cu softuri sau cu blestematul ăla de GPS sunt cele care sunt aproape poveşti de noapte bună.

Eu n-am apucat să ascult d-astea la viaţa mea şi GPS-ul care mi-a mâncat weekend-ul şi m-a făcut să stau dimineaţa în faţa blocului cu el în teste a fost foarte relaxant. Am avut un somn extraordinar după.

Problemele serioase apar atunci când apar defecte de natură hardware. Dincolo de curăţat şi verificat ca toate componentele să fie poziţionate bine, experienţa mea s-a terminat.

Calculator prafuit

Calculator prafuit

Eliminarea prafului şi verificarea mufelor poate face minuni dar nu pentru probleme cât pentru mentenanţă. O dată ce s-a stricat, stricat rămâne.

Atunci începi să te gândeşti cu adevărat la reparatii calculatoare, atunci începi să cauţi service-uri şi te ia panica ştiind că-ţi trimiţi “puiul” pe mâna altora.

Sau poate sunt doar eu mai paranoic. Încep să cred că nu toţi utilizatorii normali au un calculator al cărui sistem de răcire este cea mai grea componentă.

Lasă un răspuns!

