Scoaterea stick-ului în siguranţă


Din greşală, se învaţă!!! 🙂 După ce am ars vre-o 4 stick-uri am gasit soluţia să nu le mai ard prin aceşti paşi:

  • Primul pas avem un stick, pe care îl introducem în port-ul USB
  • Pas-ul al-2-lea după ce am introdus stick-ul aşteptăm să se încarce si să ni se deschidă fereastra de intrare pe stick,1(1)
  • Pas-ul al-3-lea, ne ducem în: Computer să vedem stick-ul pe care l-am inserat la mine fiind Removable Disk (G:)2(1)
  • Pas-ul al-4-lea, să scoatem stik-ul în siguranţă, trebuie să ne ducem în partea dreaptă jos pe sageata în sus ca să ne arâte aplicaţiile care ruleaza: ca în imaginea de mai jos,3(1)
  • Pas-ul al-5-lea,  după ce am dat un clik pe săgeata în sus o să se deschidă o fereastră cu aplicaţiile care lucrează, aici gasim şi o icoană cu imaginea unui stick şi cu o bulină verde cu sigla văzut:4(1)
  • Pas-ul al-6-lea, pe icoana  cu stick-ul o să dăm click dreapta pe ea şi dupaceea selectăm: Eject Data Traveler 108 ca în imaginea de mai jos.
    5(1)
  • Pas-ul al-7-lea, intrăm în Computer să vedem dacă am eliminat în siguranţă stick-ul:

7(1)
Ca să detaliez mai mult această postare, va pun la dispoziţie aceas clip video:

Dacă va plăcut această postare sau aveţi vre-o neclaritate aştept comentarii din partea voastră!!!