Scoaterea stick-ului în siguranţă


Din greşală, se învaţă!!!🙂 După ce am ars vre-o 4 stick-uri am gasit soluţia să nu le mai ard prin aceşti paşi:

  • Primul pas avem un stick, pe care îl introducem în port-ul USB
  • Pas-ul al-2-lea după ce am introdus stick-ul aşteptăm să se încarce si să ni se deschidă fereastra de intrare pe stick,1(1)
  • Pas-ul al-3-lea, ne ducem în: Computer să vedem stick-ul pe care l-am inserat la mine fiind Removable Disk (G:)2(1)
  • Pas-ul al-4-lea, să scoatem stik-ul în siguranţă, trebuie să ne ducem în partea dreaptă jos pe sageata în sus ca să ne arâte aplicaţiile care ruleaza: ca în imaginea de mai jos,3(1)
  • Pas-ul al-5-lea,  după ce am dat un clik pe săgeata în sus o să se deschidă o fereastră cu aplicaţiile care lucrează, aici gasim şi o icoană cu imaginea unui stick şi cu o bulină verde cu sigla văzut:4(1)
  • Pas-ul al-6-lea, pe icoana  cu stick-ul o să dăm click dreapta pe ea şi dupaceea selectăm: Eject Data Traveler 108 ca în imaginea de mai jos.
    5(1)
  • Pas-ul al-7-lea, intrăm în Computer să vedem dacă am eliminat în siguranţă stick-ul:

7(1)
Ca să detaliez mai mult această postare, va pun la dispoziţie aceas clip video:

Dacă va plăcut această postare sau aveţi vre-o neclaritate aştept comentarii din partea voastră!!!

21 thoughts on “Scoaterea stick-ului în siguranţă

  1. Salut! Am o problema si sigur tu ai rezolvarea. Te-as ruga sa ma ajuti.
    Am un blog si pe acesta am instalat Feedjit Live Traffic. Este ceva free, mi se parea interesant sa vad de unde vin vizitatorii. Cand ma logam pe blog dadeam clic pe casuta cu traficul si se deschidea, vedeam ce au citit vizitatorii. Cand nu eram logat nu puteam deschide casuta.
    De o vreme, si logat si nelogat pot deschide acea rubrica de trafic, atat eu cat si oricine. Nu stiu cum sa fac sa revin la a avea acces doar eu. Pentru ca una este sa vada toata lumea si alta eu. Nu ca as avea ceva de ascuns, dar am vazut situatii cand altii urmaresc traficul si acceseaza linkuri ale altor vizitatori. Mi se pare aiurea acest lucru, sa ofer posibilitatea ca un vizitator sa fie urmarit de altul.
    Nu am nicio idee cum sa fac. Blogul este pe wordpress.
    Cei care implementeaza la ei pe blog acest live traffic au dupa aceea acces la trafic si pe alte bloguri. Adica eu pot accesa traficul de pe un alt blog si respectivul admin al acelui blog, pe al meu. Dar nici asta nu este o problema ci faptul ca oricine, cu blog sau fara, imi poate deschide casuta aceea cu traficul si vede ce browser foloseste un vizitator, ce sistem de operare are, ce citeste, la ce ora citeste.
    Multumesc pentru atentie! Daca aveti o solutie, o astept. Imi cer scuze pt. deranj.

    Apreciază

Lasă un răspuns!

