Office 2016 schimbat complet, dar oferă aceeași experiență

Office-2016-Logo

A fost lansat oficial noul Office 2016, iar eu am avut ocazia să descopăr noile tehnologii și funcțiile noi integrate în cele mai populare aplicații Microsoft: Word, Powerpoint, Excel, Outlook. Direcția spre Cloud anunțată de câțiva ani accelerează acum, iar colaborarea online pe documente devine esențială. Microsoft scoate la pensie diploma de specialist Office, integrând în aplicație o soluție simplă care îți permite să găsești orice funcție rapid. Iar căutările pot fi și în limba română, nu doar în engleză.

tellme

Tell Me este un sistem care permite căutarea unor short-cut-uri pe care în mod normal nu le știi pe de rost și ar fi trebuit să le cauți pe un site de tutoriale (sau să întrebi expertul MS Office). De data asta chiar funcționează, nu ca vechiul asistent, agrafa enervantă. Pe lîngă asta, noul Office 2016 include și o funcție de căutare smart, pentru cei care au lucrări serioase de redactat și au nevoie de referințe de subsol, citate și adăugiri. Smart Lookup folosește în principal Wikipedia, dar și alte surse similare pentru a oferi informații suplimentare despre subiectul dezvoltat.

smart-lookup

Microsoft a început mutarea spre cloud odată cu Office 365, iar acum promovează versiunea online ca fiind cea mai bună soluție pentru companii. Există și posibilitatea de a cumpăra licențe clasice pentru aplicație. Oricum, aplicațiile Microsoft se instalează local indiferent de versiunea cumpărată, nu sunt în browser ca la competiție. Doar fișierele sunt stocate în cloud, pentru a putea fi accesate de pe orice device și din orice locație. Dar la fel de bine pot fi securizate perfect, criptate și accesate doar de cine trebuie. Există chiar protecții contra metodelor de copiere, inclusiv față de print screen.

De asemenea la ultima generație Office ai posibilitatea de a discuta în timp real în timp ce lucrezi la document, împreună cu colegii. Este perfect pentru cei care lucrează de la distanță și elimină nevoia de a călători. Se vede clar cine ce modificare a realizat, iar șeful echipei sau patronul are dreptul să respingă modificările propuse de angajați, chiar pe toate dacă vrea el. Sunt genul de funcții care au făcut ca soluțiile Microsoft să fie tot mai des adoptate în mediul business, inclusiv în România. Companii financiare, bănci și alte instituții.

Mi-au plăcut și noutățile din Outlook. Chiar dacă nu folosesc aplicația, știu că e greu să găsești un contact, sau să cauți un attachment. Acum sugerează numele contactelor înainte să termini de scris, iar la attachment sugerează imediat documentele la care tocmai lucrai.

Aș mai menționa stocarea OneDrive de 1TB pentru conturile Office 365 și cred că avem destule motive pentru a trece la noua versiune.

În plus mi-a plăcut Sway.com, noua soluție pentru prezentări interactive, abia aștept să o testez.

Design-Tab-Sway-2016

Clipul lunii oferit de Bisofficiallan – Carla’s Dreams feat. Delia – Cum ne noi

03c33d3c74bb2c5b69bb343aebeffcd10b0b89b9-th640

Bisofficiallan prezinta clipul luni: Fifth Harmony – Worth It ft. Kid Ink

maxresdefault

Clip oferit pe luna asta de Bisofficiallan: B.U.G. Mafia – Sa Cante Trompetele (feat. Feli) (Piesa Oficiala)

maxresdefault

Si pentru cei care ne vorbesc de rau pe noi sa cante trompetele….

Ofertă BLACK FRIDAY

oferta-black-friday

oferta-black-friday

Clip video lansare www.bursasite.ro

632e59afed6379013e4d4a6a5a52b34b

Clip prezentat de Bisofficiallan: Smiley-Can I Get a (FEAT DORIAN)

acasa-1

Clipul lunii August oferit de Bisofficiallan:

Corina_Autobronzant_ProFM_LIVE_Session_177470439_thumbnail

Clipul lunii Iulie: Doddy feat. Lora – Bine Mersi

Doddy-feat.-Lora-Bine-Mersi-Front

BISOFFICIALLAN prezintă – Clipul lunii: Puya cu INNA – Striga! (Official Video)

puya inna striga videoclip09

Piesa lunii Mai: B.U.G. MAFIA – Inainte sa plec

f3ec6b2e0bfc7f41a1127e5fb13544de

Noua piesa pe luna MAI: Gojira & Planet H feat. B.U.G. Mafia – #MMDJ (Piesa Oficiala)

bug-mafia-gojira

Clipul lunii: Aprilie

Salman-Katrina-Mashallah-11

Simona Nae feat. Cristi Nistor – Coji de portocale (CLIPUL LUNII)

thumb-336x189

Clipul lunii recomandat de mine: Eminem – Berzerk, Stan, Survival & Not Afraid live on BBC Radio 1

eminem-bbc

Multumesc!!!

wp

Multumesc din tot sufletul celor care a urmarit si sau abonat zi de zi la Bisofficiallan.com si Bisofficiallan

astazi am implinit 1 an de zile de cand Bisofficiallan a luat infiintare!

wp

Va multumesc din tot sufletul meu:

Cu mult respect: Barbu Iulian

Primul meu Calculator (Sanyo MBC-555)

sanyo MBC-555

sanyo MBC-555Chear doream să fac această postare de multă vreme, în imaginea de sus este un calculator: Sanyo MBC-555 acest model a fost creeat în 1982, Prin colaborare cu IBM.

Un model dinacesta am avut eu în 1996 (anul de când am început să învăţ informatică), ţin minte şi acuma că am dat pe el 1000$
Sincer era bunicel, mergea pe 2 dischete mari faţă de cele de 1,4 mb erau ca marime aproape triple de cele de 1,4 mb, pe dischetele pe care mi le dăduse la el aveam 1 joc de poker şi o aplicaţie cu harta României, în care scriai numele unui oraş şi îţi aparea unde era situat  şi câţi locuitori avea acel oraş. La acea vreme era ceva nou, acuma sunt nici praful, erau dischete cu mai multe jocuri doar în Bucureşti, se vindea pe la 30 de Ron acuma o dischetă, şi erau greu de gasit prea puţine persoane avea aşa ceva.

Acest calculator avea ca sistem de operare: Sanyo Basic MS-DOS

Procesor: Intel 8088 @ 3.6 MHz
Ram: 128 KB
Floppy Disck:  2 5.25″ (Memorie dischetă 160 KB)
Placă Video:  Graphics  RGB graphics adapter (no text mode available)
Conectivitate: 1 port

sanyo MBC-555 (1)

Sistemul de backup la Windows 7 şi 8

Windows-7-vs-Windows-81

Prin ce este diferit sistemul de Backup din Windows 8 faţă de cel din Windows 7?
Windows 8 conţine un sistem de backup total schimbat.
Windows 8 File History înlocuieşte Windows Backup din Windows 7.
Vedeţi care sunt diferenţele în continuare.

Windows-7-vs-Windows-81

Dacă folosiţi Windows Backup şi faceţi trecerea la Windows 8 prin upgrade, veţi vedea câteva diferenţe consistente.

Microsoft a refăcut sistemul de backup din Windows, deoarece mai puţin de 5% dintre calculatoare folosesc Windows Backup.
Noul sistem File History este proiectat să fie simplu de setat şi să lucreze în fundal.

Acest articol se concentrează pe diferenţa de opţiuni dintre File History şi Windows Backup cu care poate sunteţi familiari din Windows 7.

Doar fişierelor din Librarie li se pot crea copii de rezervă(backup)

În Windows 7, poți face copie de rezervă la orice fişier de pe calculatorul tău – nu doar fişierele personale, dar şi fişierele de program, fişierele de sistem sau orice altceva.
De asemenea, poţi crea o imagine a întregului sistem care poate fi folosită la readucerea calculatorului la starea iniţială.

  • În Windows 8 s-a făcut o schimbare majoră.
    Nu se mai pot crea imagini de sistem, nici să creezi copie de rezervă la orice fişier din memoria calculatorului tău.
    În schimb, poţi face copie de siguranţă doar la fişierele din Librărie, fişiere de pe desktop, contactele şi paginile favorite din programul de navigare pe Internet.
    File History din Windows 8 este creat să protejeze fişierele personale ale utilizatorului, care sunt de neînlocuit.
    În schimb, este mai puţin necesară o copie de siguranţă a fişierelor de sistem, deoarece sistemul de operare şi aplicaţiile pot fi reinstalate.
    Dacă doreşti să faci o copie de siguranţă a altor fişiere din memorie, poţi să le adaugi în Librărie şi să-i ceri sistemului de operare Windows 8 să facă o copie de siguranţă a acelei librării.
    Poţi exclude anumite fişiere din Librărie să li se facă o copie de siguranţă, dar nu poţi să incluzi fişiere din afara librăriei sau desktop-ului.

 

  • Copie de siguranţă programată

    File History este creat să facă o copie de siguranţă fişierelor dumneavoastră într-un mod programat, aşadar poţi reveni la o versiune anterioară a fişierelor sau recuperarea unui fişier şters.
    Acest lucru minimizează şi riscul de a pierde date – dacă întâmplător calculatorul dumneavoastră întâmpină o defecţiune şi pierdeţi toate fişierele, puteţi recupera o parte din ele deoarece li s-au făcut o copie de siguranţă anterior.

    Când setaţi crearea de copii de siguranţă în Windows 7 Windows Backup, programul prestabilit este de a crea copie de siguranţă o dată la o lună.

    Când setaţi crearea de copii de siguranţă în Windows 8, este setat să creeze copii într-un mod continuu creând imagini ale ultimelor versiuni a fişierelor în fiecare ora.

 

  • Recuperare fişierelor din copiile de siguranţă într-un mod simplu

    File History încorporează funcţia Versiunile Precedente (Previous Versions) din Windows 7, care vă permite să reveniți la o versiune anterioară a fişierelor într-un mod foarte simplu.
    Restaurarea fişierelor din File History este o operaţiune similară.
    Poţi face acest lucru chiar din File Explorer (cunoscut anterior ca Windows Explorer) – doar faceţi click pe butonul History din bara de unelte.

    În Windows 7, trebuie să deschideţi panoul de control al Windows Backup şi să folosiţi îndrumătorul Restore My Files pentru restaurarea fişierelor din copiile de siguranţă.
    Puteţi readuce un fişier la o versiune anterioară prin click dreapta pe el şi folosind fereastra de proprietăţi, dar versiunea anterioară a fişierului provine din altă parte, din System Restore Point – nu neapărat din copia de siguranţă făcuta de Windows Backup.

 

  • Alte opţiuni

    Windows 8 File History are, de asemenea, şi alte opţiuni care pot fi folosite pentru a se crea copii de siguranţă într-un mod diferit.
    Spre exemplu, este uşor de setat – când conectaţi o memorie externă, veţi fi întrebaţi dacă doriţi să o folosiţi pentru copiile de siguranţă.
    Nu mai puteţi folosi memoria internă a calculatorului pentru copiile de siguranţă – veţi avea nevoie de o memorie externă sau de un server.
    Acest lucru vă forţează să deprindeţi un obicei în a face copii de siguranţă în mod bun – nu are nicio logică să faceţi copii de siguranţă a fişierelor dumneavoastră pe o altă partiţie a aceleiași memorii; dacă memoria s-ar strica aţi pierde toate datele.

    Când setaţi File History, puteţi să faceţi public în reţeaua locală (HomeGroup) dispozitivul pe care se creează copiile de siguranţă.
    În acest mod toate calculatoarele care rulează sistemul de operare Windows 8 pot face copii de siguranţă pe acest dispozitiv, fiind uşor să creaţi un sistem centralizat de copii de siguranţă.

    File History nu este pentru oricine – unii utilizatori vor dori aplicaţii alternative care pot face copii de siguranţă a întregului sistem.
    Totuşi, Windows 8 File History este uşor de folosit şi se poate dovedi foarte folositor utilizatorilor mai avansaţi spre deosebire de aplicaţia greoaie din Windows 7.

Aştept comentatrii la această postare!!!

Cum configurez opţiunea de clonare adresă MAC pe un router wireless TP-LINK?

tp-link

Post special pentru modelele: Router Wireless N 300Mbps, Router Wireless N 150Mbps, Router Wireless G 54Mbps

Unii furnizori de servicii Internet (ISP) vor înregistra adresa MAC a computerului dvs. în momentul conectării iniţiale la Internet via modem; dacă în reţeaua dvs. va fi adăugat un router pentru partajarea conexiunii la Internet, ISP-ul nu îl va accepta, astfel că va trebui să clonaţi adresa MAC pe router.

Notă: Conectaţi la router computerul folosit anterior pentru conectarea la Internet, apoi configuraţi routerul la fel ca mai jos:

  • Pasul 1 Deschideţi un browser web şi tastaţi adresa IP a routerului (implicit este 192.168.1.1) în câmpul adresă şi apoi apăsaţiEnter.
  • Pasul 2 Introduceţi numele de utilizator şi parola pe pagina de autentificare, ambele sunt în mod implicit admin.
  • Pasul 3 Click pe Network->MAC Clone din partea stângă.

mac router

  • Pasul 4 Click pe Clone MAC Address pentru a clona adresa MAC a PC-ului pe adresa MAC WAN a routerului.
  • Pasul 5 Click pe Save pentru a înregistra setările.

Clip Video Clonare Mac Router TP-LINK

Share Print la Windows 7 & Windows Xp

1

1. Share imprimanta  Windows 7 si Windows XP
In acest tutorial va voi explica cum sa  face-ti share la o imprimanta in cadrul unei retele locale echipata eventual si cu un router sau switch.

De asemenea va voi explica cum sa configurati Windows firewall pentru a putea  da share la fisiere si imprimanta.
Porniti partajarea fisierelor si a imprimantei in Windows 7

  • Activati setarea de partajare a fisierelor si a imprimantei (Turn on File and Printer Sharing under Windows 7)- apasati butonul START si deschideti Control Panel.

1

2.  In fereastra Control Panel dati click pe NETWORK AND INTERNET

2

3.  Da-ti click pe NETWORK AND SHARING CENTER

3

4.  Click pe Change advanced sharing settings

4

5.  Selectati Turn on file and printer sharing, si da-ti click pe Save changes.

5

6.  Share imprimanta in Windows 7  Click pe Start button, si alegeti Devices and Printers.

6

7.  Da-ti click de dreapta pe imprimanta care doriti sa o partajati (share) , apoi click Printer properties.

7

8. Deschideti tabul Sharing , bifati casuta in dreptul Share this printer si apasati OK.

8

9. Cand apasati pe printer, Windows-ul afiseaza o iconita care indica ca printerul respectiv este sheruit.

9

10 . Setarea optiunii de partajare (share)petru Windows XP

Instalarea imprimantei partajate pe calculatorul cu windows xp:
apasati tasta speciala Window R si tastati \\PC-Name (numele computerului dvs.) si apasati OK

10

11. In fereastra care se deschide apasati click de dreapta pe imprimanta si apoi pe Connect.

11

12. Daca va apare o fereastra apasati pe OK. Imprimanta va fi instalata pe computerul pe care ruleaza Windows XP si o puteti folosii ca si cum ar fi instalata local. Imprimanta partajata poate fi vazuta in lista de imprimate apasand butonul START si apoi Printers and Faxes.

12

Video windows 7 Share

Video Windows Xp Share

Clipul lunii oferit de Bisofficiallan: Carla’s Dreams – Te rog

video-carlas-dreams-revine-in-forta-cu-un-videoclip-la-nou-single-te-rog-1446037694

Notify!

Notify!

Notify!

Soon… Detail: www.bursasite.ro

Optimizare pentru motoare de cautare ”SEO”

e_commerce_seo

Optimizare pentru motoare de cautare sau Search Engine Optimization (SEO), este un proces de perfectionare (favorizare) a vizibilitatii site-urilor web sau paginilor web in cadrul ordonarii rezultatelor cautarii in lista facuta de motorul de cautare. SEO este o subcategorie a marketing-ului online SEM, practica aparuta in anul 1990, odata cu aparitia primelor site-uri pe Internet, si care reprezinta totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o forma in care este propulsat mai sus in lista de rezultate date de un motor de cautare pentru diverse cuvinte-cheie. Cu timpul, optimizarea unei pagini web a unui site a devenit un serviciu oferit de unele companii si/sau corporatii.

e_commerce_seo

La inceputurile Internetului, motoarele de cautare afisau in urma unei cautari, pagini in a caror descriere se afla cuvantul de cautare. Deoarece webmaster-ii (proprietarii de site-uri) au facut abuz de acest factor, motoarele de cautare au alcatuit algoritmi mult mai complecsi, care includ:

  • Textul cuprins intre etichetele <title> si </title>
  • Nume de domeniu
  • Elementele HTML
  • Etichetele HTML
  • Frecventa unui cuvant cheie, atat in pagina cat si global
  • Sinonime ale cuvantului cheie
  • Atributele ALT pentru imagini
  • Titlul link-urilor
  • Numarul total de hyperlink-uri de la si spre o pagina
  • Calitatea site-urilor de la care pleaca link-uri spre o pagina
  • Vechimea unui site

In sens larg, SEO reprezinta o componenta a Marketing-ului prin faptul ca necesita intelegerea modului in care functioneaza algoritmii de cautare si ce ar cauta vizitatorii, pentru a stabili o corespondenta cu site-urile care ofera ceea ce acestia cauta. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codarii unui site, fara a face modificari vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii site-ului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea impiedica motoarele de cautare sa indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de continut unic care este usor indexat si extras de pe site-uri web.

Termenul SEO poate sa se refere si la „Optimizatori pentru Motoare de Cautare”, un termen adoptat de industria consultantilor care se ocupa de optimizarea site-urilor in numele clientilor precum si de angajatii proprietarilor de site-uri care pot lucra SEO in interiorul firmei.

Consultantii SEO propun adesea SEO ca un serviciu singular, facand parte dintr-o campanie mai mare de marketing. Deoarece un proces de optimizare eficient poate cere schimbari in codul sursa al site-ului, este recomandat sa fie inclus in dezvoltarea initiala si design-ul site-ului pentru a ajunge sa fie „Search Engine Friendly”. Termenul de „Search Engine Friendly” ( „Prietenos Motoarelor de Cautare”) este folosit pentru a descrie design-ul, meniurile, sistemul de management al continutului si al cosului de produse care poate fi optimizat usor si eficient.

Se spune ca Google are peste 300 de factori in componenta algoritmului de afiaare a rezultatelor, ceea ce a creat numeroase polemici legate de tacticile folosite pentru SEO, in randul webmaster-ilor. Iar intr-un sondaj de opinie, peste 120 de experti in SEO au oferit opinii despre importanta a peste 80 de factori de ranking.

Daca iti place aceasta postare astept comentariul tau!