Am o problemă – NOKIA LUMIA 710


nokia_lumia_710_black_horizontalcopy_131848296392_640x360

Salut! de cateva luni mi-am achiziţionat un NOKIA LUMIA 710, un SMARTPHONE foarte inteligent este foarte bun dar de curând mi-a intrat o idee în cap care nici acuma nu i-am dat de cap, în fine…

Să trecem direct la subiect, vreau ca să conectez SMARTPHONE-UL la laptop-ul meu şi să mă folosesc de camera lui pentru streaming video, m-am uitat pe mai multe tutoriale şi forumuri, încă nu am găsit nimik legat de ce vreau eu să fac.

Rugămintea mea este dacă aveţi acest SMARTPHONE şi aţi avut ideea acesta pe care o am eu acuma cu streaming-ul video de pe NOKIA LUMIA 710 pe laptop şi aţi reuşit să îl conectaţi, vă rog frumos să mă ajutaţi şi pe mine, Lăsând un comentariu la această postare. Vă muţumesc!!!!

Lasă un răspuns!

