Editare melodie în: Nero WaveEditor


Pentru început ca să edităm o melodie sau să înregistrăm o voce trebuie urmăm paşii aceştia:

  • Primul pas trebuie să ne ducem pe icoana de pe desktop numită „Nero StartSmart1(1)
  • După ce dăm 2 click-uri pe ea o să se deschidă fereastra aplicaţiei „Nero StartSmart2(1)
  • La care pe partea dreaptă avem un chenar numit „Applications„, în care găsim toate serviciile Nero.
    Prin ele găsim „Nero WaveEditor” la care vom da un singur click.3(1)
  • Se va deschide fereastra „Nero WaveEditor” prezentată mai sus, la care o să ne ducem în partea dreaptă sus la „File” şi dăm click pe „Open…” ca să adăugăm melodia pe care dorim să o edităm, o selectăm şi vom da click pe „Open” ca în imaginea de mai jos:4(1)
  • După ce am inserat melodia o să apară în „Nero WaveEditor” ca în imaginea de mai jos,5(1)
  • Ca să decupăm o parte din melodia care nu dorim să existe sau să o punem în altă melodie, vom selecta până unde dorim să o decum şi ne ducem în partea stângă sus şi vom da click pe icoana cu foarfeca fiind „CUT

    6(1)

  • După ce am decupat melodia şi dorim să introducem porţiunea care am decupat-o ne vom duce unde dorim să o lipim şi o să ne ducem tot in partea stângă sus pe iconiţa cu folder-ul galben şi cu o coală pe ea fiind „Paste” şi o să lipiţi melodia ca în imaginea de mai jos:7(1)
  • Ca să înregistrăm vocea noastră sau ceva vocal ne vom duce pe iconiţa „Record  în partea stângă jos.8(1)
  • După ce am dat click pe: „Record” o să ni se deschidă fereastra „Recording Console” la care în partea stângă sus avem: „Recording Controle”  o să dăm click pe iconiţa cu bulină roşie ca să înregistrăm vocea după ce am înregistrat vocea apăsăm pe „OK9(1)
  • După ce am apăsat butonul „OK” o să apară înregistrarea vocala în fereastra: „Nero WaveEditor10(1)
  • Ca să salvăm toate operaţiile care le-am făcut ne ducem pe „File” în partea dreaptă sus la „Save as” unde o să ne apară o fereastră ca mai jos, în care o să inserăm numele melodiei care dorim să îl inserem, locul unde să salvăm melodia şi format-ul melodiei.Dăm click pe „Save” şi am terminat procesul de modificare melodie sau voce care am dorit să o modificăm.

    11(1)

Pentru detalierea acestei postări v-am ataşat şi acest clip video:

Aceată potare a fost făcută pe Sofware-ul Nero Versiunea 7.
Pentru nelămurire sau dacă va plăcut această postare aştept comentarii din partea voastră!!!

13 thoughts on “Editare melodie în: Nero WaveEditor

Lasă un răspuns!

